inkieenbobbibear.reismee.nl

Precies nog 1 week!!!!

Hoooooooooi,

Na ruim 40 appeltaarten en bananenbroden verder, een rommelmarktverkoop, een lieve oud-collega die super mooie producten verkoopt en de opbrengst van een avond verkoop heeft gedoneerd, kinderen van vrienden die limonade hebben verkocht, de dochter van een vriendin die knutselwerkjes heeft verkocht en de vele donaties verder, is het dan eindelijk zover over precies 1 week. Bobbi bear, ik kom eraan!

Langzaamaan ben ik al afscheid aan het nemen op een feestelijke manier; vorige week met vriendinnen gegeten en op stap geweest en afgelopen zaterdag enorm verrast met een surpriseparty door mijn lieve vriend, Jan-Willem. Hij heeft een 'Inge's verjaar & kerst en nieuwfeest' georganiseerd mede mogelijk gemaakt door familie en vrienden. Het doet je zo beseffen wat je hebt. Hele dag omringd door mensen waar ik dol op ben. En ik ga 'maar' 5 weken weg en mensen gaan me missen en willen nog een feestje met me bouwen of nog even knuffelen... ik voel me rijk met zoveel lieverds om me heen.

De slippers en korte broeken zitten inmiddels in mijn koffer, mijn ticket is geprint, komende week nog de laatste spulletjes pakken en nog 3,5 dagen werken en dan ga ik.

Bobbi bear.

Tot de volgende keer... dan vanuit Amanzimtoti!

Liefs!

Reacties

Reacties

Ellen en Harold

Heel veel plezier en we hopen dat je daar veel kan betekenen.

Monique

Heel veel plezier in Afrika Inge!
Dat je maar mooie herinneringen daar kan maken van al die mooie dingen die je daar gaat beleven . Dikke knuf en heel veel succes !?

Nasia

Wat ben je toch een liefdevol en mooi persoon. Met een gouden hart ?Heel veel succes daar geluk in Afrika ?Liefs

Carla Land

Goede reis. Heel vee plezier en succes!!!??

Karin

Je boft maar met zo'n vent! Met liefde doen we zulke dingen!
Heel veel plezier, goede reis en doe je ding!
?

Magda

Heel veel plezier met het goede werk dat je gaat doen ! ??????

Lonneke Hasselman

Hoi Inge. Wat leuk dat je naar Afrika gaat. Ik wens je heel veel plezier en succes met alles wat je gaat doen en beleven. Mooie herinneringen maken. Geniet ervan en tot gauw bij AH

Inge Bekker

Dankjulliewel allemaal!!!! Lief!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!